Monday, April 21, 2014

الهبل عمانى ورب العرش نجانى

وعلى عادتى هبلة زى ما انا- بس محدش يشتمنى انا اشتم نفسى بس- بحب اشوف الكون من وجهة نظر بعيدة شوية لا بعيدة حبتين
دا انا بس على كبر شوية
فدى مقتطفات من هبلى...اااااا....قصدى من استنتجاتى العبقرية فى الكون :
لو بتصدق فى وجود كائنات فضائية ... او عوالم اخرى
اطمن .....
لان انا من كبار المؤمنين بوجودهم ودا على عكس ناس كتير ولو سألتنى ليه مش حعرف ارد الصراحة بس يعنى تبقى الكرة الارضية عبارة عن نقطة فى المحيط بالنسبة للمجرة دا غير وجود مجرات تانية وتقولى مفيش اى كائن اخر عايش هناك
طب لو كانوا موجودين كان حيبقى شكلهم عامل ازاى؟؟؟
طب هما حيتحاسبوا فى الاخرة معانا؟؟
طب بيكلوا البيض مقلى ولا مسلوق؟؟
انا بدعى ربنا تكون الكائنات الفضائية موجودة ...على الاقل الحياة حتبقى فيها شوية اكشن
**************************************
وتانى موضوع مهم اوى طبعا هو ...طعم الشمس
عمرك جربت طعمها؟؟....طب ما تجرب ...ايوا جرب
جرب وانت واقف فى جو مشمس والعصافير تزقزق من حولك تلحس شوية اشعة شمس عارف حيبقى طعمها ايه؟؟
طعمها شبه طعم الجبنة ...جرب وحتشوف وحتفتكرنى
بس لو اللى ما نفعتش معاه يقول عشان كدا حيبقى عندك خلل ما ولازم تروح تكشف على المخ


No comments:

Post a Comment